موشن گرافیک

 در واقع موشن گرافیک، گرافیک را به حرکت در می آورد همانطور که از اسمشان پیداست. به موشن گرافیک به عنوان ابزار بصری فکر کنید. برخی از ایده ها (مانند ایده های بزرگ ، انتزاعی) را به سختی می توان با کلمات یا تصاویر ثابت توضیح داد.

استفاده کردن از ویدیو برای بازاریابی آسان است. با ویدیو می‌توانید راحت پیامتان را به تصویر بکشید. اطلاعاتتان را به گونه‌ای سرگرم کننده ارائه دهید. موشن گرافیک طراحی گرافیکی را زنده و به آن روح تازه میبخشد ، که در غیر این صورت یک طرح گرافیکی استاتیک بوده. موشن گرافیک معمولا به اینفوگرافیک های حرکتی اشاره می کند.

اغلب اوقات این دسته دوست داشتنی را به دلیل عدم وجود نوشته جزء موشن گرافیک حساب نمی کنند. اما انیمیشن واقعا نقش دوم را در آن دارد و تنها برای کمک به راویت حضور دارد. چیزی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است این است که اطلاعات و پیام‌هایتان را ساده و بی عیب برای مخاطب هایتان بگویید. در این مقاله ، ما به این سبک ویدیویی خواهیم پرداخت و تحلیل خواهیم کرد که چرا موشن گرافیک بهترین روش برای توصیح یک ایده می باشد و همزمان منجر به ارتقا استراتژی بازاریابی شما نیز می شود.

یک مثال ساده : زمانی که در یک وب سایت اطلاعات ورود خود را اشتباه وارد میکنید با قرمز شدن فیلدها و یا تکان خوردن فیلدها متوجه می شوید که اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد و دوباره امتحان می کنید.. چرا لازم است تفاوت بین انیمیشن و موشن گرافیک را بدانیم؟

به طور کلی، از موشن گرافیک در فیلم‌هایی که روایت داستانی قوی ندارند و شخصیت خاصی در آن‌ها وجود ندارد استفاده می‌شود. در عوض ، انیمیشن به عنوان یک شکل هنری خاص بیشتر بر روی جلوه های سینمایی و تکنیک های داستان گویی تمرکز دارد تا یک روایت را ترسیم کند. زیرا تکراری بودن محتوای شما، کم کم باعث کاهش تعامل فالوورهای پیج با شما خواهد بود. در نتیجه دیگر نمی توانید امیدی به افزایش فالوور و رفتن به اکسپلور داشته باشید.

بعد از اینکه مطالب خود را آماده کردید و در پیج قرار دادید، حالا در قدم دوم، به سراغ کاربران برای گرفتن عضو اقدام کنید. خلاقیت در اینستاگرام نامحدود است. و یکی از مهم‌ترین فاکتورهای داشتن پیج اینستاگرام موفق است.

حالا که یک بنر خیلی خیلی خوب برای تبلیغ در اینستاگرام ساخته‌اید پس ضربه آخر را محکم‌تر بزنید و آن را در ساعات اوج مصرف اینستاگرام استفاده کنید. یعنی اینکه در ساعات پر رفت و آمد تبلیغتان را منتشر کنید. همچنین با مدیریت اینستاگرام توسط تولید محتوای مناسب می توانید به پیج خود نمایی حرفه ای ببخشید و به مرور زمان در فضای مجازی شناخته تر شوید و طرفداران بیشتری را جذب نمایید.

همه ما وقتی در شبکه های اجتماعی عضو می شویم با هدف تعامل با محیط بیرون و اعضای مجازی این کار را انجام می دهیم و اگر قرار باشد در این محیط عظیم و غول پیکر تنها گوشه ای نشسته و کاری انجام ندهیم قطعا به موفقیت نخواهیم رسید. بنابراین مخاطبین  و محتویات پست که می تواند انها را به چیز خاصی مثل وبلاگتان لینک کند را به روز نگهدارید.

لینک منبع:

https://www.ilna.news/بخش-بنگاه-ها-206/921699-هزینه-تبلیغات-در-صدا-سیما-در-سال-چقدر-است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.