طرح های موجود طلا در بازار

هدیه دادن و گرفتن هدیه برای هرکسی شیرین ترین لحظات را رقم خواهد زد از قدیم هدیه دادن یکی از رسم های زیبا در بین بشر بوده و هرکسی قصد خوشحال کردن افرادی را که دوست میدارد را دارد به او هدیه می دهد با نزدیک شدن ولنتاین و روز عشق و ابراز آن همه ما فکر خرید یک هدیه مناسب برای بهترین های زندگی مثل پدر،مادر،همسر و دوست هستیم تا بتوانیم کمی از عشق خود را به آن ها ابراز کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید تا در مورد هدیه و نوع آن با شما صحبت کنیم

طلا

همانطور که میدانید طلا فلزی است گرانبها و از قدیم برای بشر از اهمیت زیادی برخوردار بوده است حال می خواهیم در این قسمت مقاله در مورد طلا چیست و تاریخچه آن با شما صحبت کنیم طلا یا زَر با نشان شیمیایی Au نام یک عنصر است. طلا فلزی نرم و چگال و شکل ‌پذیر به رنگ زرد روشن و براق است که در مجاورت هوا و آب زنگ نمی زند و تیره نمی‌ شود

ارزش طلا به دلیل کمیابی آن، کاربرد پذیری آسان، تصفیه راحت، مقاومت در مقابل زنگ زدن و خوردگی، رنگ متمایز، واکنش‌ناپذیری با دیگر عناصر است ویژگی‌هایی که در کمتر فلز دیگری دیده می‌شود. همچنین این فلز این قابلیت را دارد که تا حد رشته‌های بسیار کوچکی درآید که این خاصیت در ساخت جواهرات کاربرد بسیار مهمی دارد.طلا از آغاز تاریخ مکتوب بشر همواره فلزی گران ‌بها و محبوب بوده ‌است که برای ضرب سکه، ساخت جواهرات و کاربردهای هنری استفاده می‌شده‌است. در گذشته سیاست مالی بسیاری از کشورها بر پایه استاندارد طلا استوار بود یعنی پول هر کشوری معادل مقدار مشخصی از طلا بود. استاندارد طلا از آغاز جنگ جهانی اول در بیشتر کشورهای اروپایی و پس از آن به تدریج در کشورهای دیگر کنار گذاشته شد و سیاست پول بی‌پشتوانه جایگزین آن شد.

طلا علاوه بر کاربرد سرمایه‌ای و استفاده در جواهرات کاربردهای گوناگون دیگری از جمله در دندان‌پزشکی، تولید شیشه‌های رنگی و صنایع الکترونیک دارد و با توجه به رسانایی الکتریکی بالا در سیم‌کشی الکتریکی کاربرد دارد.

کشورهای دارای طلای زیاد

هند بزرگترین وارد کننده طلا در دهه‌های اخیر بوده‌است که به دلیل تقاضای بالای جواهرات طلا در این کشور است. برآورد می‌شود که ۱۸ هزار تن طلا درطرح های مختلف همچون گردنبند خانه‌های هندی‌ها نگهداری می‌شود. هرچند در سال ۲۰۱۳ تقاضای طلا در چین از هند پیشی گرفت.

طرح های موجود طلا در بازار

طلا معمولاً به صورت آلیاژ همراه با فلزات دیگر استفاده می‌شود. مس رایج‌ترین فلز برای ساخت آلیاژ طلاست و گاهی از فلزات دیگری مثل نقره، نیکل، و پالادیم هم استفاده می‌شود. درصد طلای موجود در هر مصنوع فلزی به عنوان عیار طلا نامیده می‌شود که معمولاً از واحد ۲۴ یا واحد ۱۰۰۰ بیان می‌شود. مثلاً طلای ۱۸ عیار (۷۵۰) حاوی ۷۵ درصد طلاست و طلای ۹۰۰ شامل ۹۰ درصد طلاست.

انگشتر

انگشتر یکی از طرح های موجود طلا در بازار است که برای مناسبت های مختلف قابل استفاده است و هدیه ایی زیبا برای هرفرد محسوب خواهد شد

انگشتر که به انگشت می‌شود یکی از نمادین‌ترین جواهر آلات است زیرا بعضی از انگشترها حلقه ازدواج هستند و بعضی از انگشتر میراث خانوادگی اشخاصند که از مادر یا پدر آنها به ارث رسیده‌است. حلقه‌های ویژه انگشت دست را انگشتر نیز می‌گویند. حلقه‌های زینتی دیگری برای بازو یا گردن نیز وجود دارد. برخی از انگشترها بسیار بزرگ و درشت هستند که برای دستان ظریف و کوچک مناسب نیست. اما افرادی با انگشتان کشیده در انتخاب مدل انگشتر آزادند.

دستبند

یکی از طرح های تولید شده از طلاست که برای مردان و زنان در طرح های مختلف موجود است دستبند نوعی وسیلهٔ تزئینی است که انسان‌ها بر گرد مچ دست خود می‌بندند. و به عنوان هدیه در بین زنان و مردان رواج دارد و یکی از پیشنهاد های ما می باشد که می توانید در روز عشق به افرادی که دوستشان دارید هدیه بدهید

پلاک

پلاک طلا یکی از زیباترین و پرطرفدارترین نمونه های موجود است که کاربردی چندگانه دارد و در طرح های مختلف در بازار موجود است و برای مردان و زنان و حتی کودکان قابل استفاده است این طرح بسیار کاربردی و لوحی ارزنده می باشد که می توانید آویز به زنجیر کنید پلاک در اشکال مربعی دایره و مستطیل قابل عرضه است و انتخاب را برای مشکل پسندان آسان می کند

گالری طلای کاکامی

گالری کاکامی، با شعار «درخشش یک رؤیا» و با هدف ارائه خدمات و عرضه محصولات با کیفیت و طراحی بروز، فعالیت خود را به منظور ایجاد خلاقیت و نوآوری در صنعت طلا و جواهر ایران شروع نمود.

برند کاکامی با ارائه خدمات و عرضه محصولات با کیفیت و طراحی بروز در زمینه طلا و جواهر به مشتریان ، تلاش می کند تا نام خود را به عنوان برترین برند طلا و جواهر در سطح کشور ثبت نماید.

کامپیوترهای صنعتی

اتوماسیون صنعتی یا روباتیزه کردن (Industrial Automation) به معنی استفاده از ابزارهای کنترلی (مثلاً کامپیوتر) به جای انسان به منظور هدایت و کنترل ماشین آلات صنعتی و پروسه‌های تولید است. اتوماسیون به بهره‌گیری از سامانه‌های کنترل (مثل کنترل عددی، کنترل منطقی قابل برنامه ریزی، و دیگر سیستم‌های کنترل صنعتی)، مکانیکی و الکترونیکی به کمک رایانه ها برای پایش (کنترل) خط تولید گفته می‌شود، که در آن هدف، کاهش نیاز به دخالت انسان است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

اتوماسیون صنعتی (Industrial Automation) چیست؟

اتوماسیون صنعتی به معنی استفاده از ابزارهای کنترلی مثل کامپیوتر برای کنترل و هدایت ماشین آلات صنعتی است. در مجموع می‌توان گفت اتوماسیون صنعتی از تکنولوژی و کنترل اتوماتیک که باعث عملکرد و کنترل خودکار فرآیندهای صنعتی بدون دخالت مستقیم انسان می‌شود، استفاده می‌کند. به عبارتی در اتوماسیون صنعتی، ماشین ها و کامیپوتر ها به جای انسان ها تفکر و تصمیم گیری می کنند. تجهیزات مورد استفاده در اتوماسیون صنعتی عبارتند از:  PLC، PAC، رایانه و …

کاربرد اتوماسیون

امروزه کاربرد اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق در صنایع و پروسه های مختلف صنعتی به وفور به چشم می خورد. کنترل پروسه و سیستمهای اندازه گیری پیچیده ای که در صنایعی همچون نفت ، گاز ، پتروشیمی ، صنایع شیمیایی ، صنایع غذایی ، صنایع خودرو سازی و غیره بکار می آید نیازمند ابزارالات بسیار دقیق و حساس می باشند

به طور کلی برخی از مزایای اتوماسیون صنعتی از این قبیل اند:
-افزایش کیفیت کالا
-افزایش سرعت تولید
-کاهش هزینه های نصب
-امکان انجام عملیات مهندسی درحین کار
-کاهش انبارهای موقت
 -بالا بردن امنیت
-انتقال نیروی کار به سمت کارهای خدماتی
-کاهش پسماندهای تولید
-امکان مانیتورینگ به صورت متمرکز یا گسترده
-امکان انتقال تجربه و دانش اپراتور به سیستم
-سهولت توسعه سیستم
-سهولت عیب یابی سیستم
-افزایش بهره وری واحدهای صنعتی

معایب اتوماسیون صنعتی:

-عدم امکان ساخت و تعمیر بسیاری از اجزای سیستم
-کاهش قدرت خرید به دلیل افزایش بیکاری
-کاهش نیروی کار و افزایش بیکاری
-نیاز مداوم به ارتقاء سیستم به دلیل عدم تولید محصولات قبلی توسط سازنده

کامپیوتر صنعتی یا IPC ، رایانه های طراحی شده شخصی هستند که در یک محیط صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.
دنیای اتوماسیون را نمی توان بدون وجود کامپیوترهای صنعتی تصور کرد، این رایانه ها همراه با نرم افزارهای مرتبط که قادر به سفارشی سازی نیز می باشند طیف گشترده ای از وظایف اتوماسیون از قبیل کنترل ماشین آلات ، سیستم های تدارکات ،شبکه سازی ، پردازش داده ها و تصاویر را انجام می دهند.
کامپیوتر های صنعتی که وظیفه پردازش را در محیط های صنعتی به عهده دارند، مهمترین و مخاطره انگیزترین رکن سیستم های اتوماسیون صنعتی محسوب می شوند. لذا انتخاب و طراحی مهندسی و بهینه ی شبکه های اتوماسیون صنعتی و به خصوص انتخاب صحیح کامپیوتر های صنعتی موضوعی ست که به هیچ وجه از نگاه تیز بین طراحان شبکه های صنعتی مغفول نمی ماند.
محیط های صنعتی بسته به نوع صنعت، دارای شرایط خاصی از جمله محیطی غبار آلود، درجه حرارت و رطوبت بالا و یا حتی آلودگی می باشند. برای این منظور، اولین نیازی که در کامپیوتر های صنعتی احساس می شود، عدم وجود ارتباط قطعات داخلی با محیط بیرونی است. به این دلیل از به کارگیری تجهیزات خنک کننده و گرم کننده مانند فن در این نوع تجهیزات خودداری می شود. کامپیوتر های صنعتی معمولا با طراحی بدون فن و کابل تحت آزمایش های دقیق قرار می گیرند تا مقاومت  آنها در محیط های سخت و خشن تقویت شود. علاوه بر مسائل ذکر شده باید به کیفیت قطعات بکار رفته در تجهیزات اشاره نمود. با توجه به حساسیت جنس فعالیت ها، قطعات بکار رفته در Industrial Computer معمولا از استاندارد های صنعتی مورد نیاز صنایع گوناگون همانند IEC-61850-3، EN50155 و DNV پشتیبانی می کنند.

در زیر به برخی از کاربردهای کامپیوتر صنعتی و تفاوت بین آنها و کامپیوترهای معمولی اشاره می کنیم :

به طور کلی کامپیوترهای صنعتی در قفسه ها و مکانهایی با مقاومت بالا در برابر لرزش ، حرارت ، گردو غبار و سرو صدا نصب می شوند.
 به علت ویژگی ضد آب و ضد انفجار بودن برای نصب در محیط های خطرناک مناسب می باشد.
دارای خنک کننده های اضافی با فیلتر گردو غبار می باشد
 حفاظت از محیط زیست با فیلتر پیشرفته EML
 منبع تغذیه با درجه بالا
 -قرار دادن یک تایمر برای تنظیم مجدد سیستم به طور خودکار
CPU و مجموعه تراشه های مرتبط با ان بخشی از Matherboard نمی باشد. کارت CPU به طور جداگانه DaughterBoard به Matherboard وصل می باشد.
-Matherboard دارای شیارهای زیادی (ISA وPCI ) برای کاربردهای صنعتی مانند سوئیچ های مخابراتی ، کارت های ورود خروج و … می باشد.
در سیستم های PC صنعتی عمدتا از SingleBoard و Back Planes استفاده می شود با این حال حداکثر کامپیترهای صنعتی با Matherboardهای COTS تولید شده است.
رایانه های صنعتی معمولا در حجم هایی پایین تر از رایانه های خانگی یا اداری تولید می شود.
کامپیوترهای صنعتی با تابلو های مقاوم دارای IP65 از کاربردهای ظریف مشتری تا کاربردهای وسیع را انجام می دهند.
-دسترسی آسان به اجزاء کامپیتر
اجزاء پیشرفته و دقیق برای اطمینان مناسب به صنایع
 ساخت و ساز فلزی سنگین تر در مقایسه با کامپیوترهای معمولی

-شرکت ابزار دقیق فن آوران فعالیت خود را از سال 74 در زمینه کامپیوتر و اتوماسیون صنعتی رسماً آغاز کرده و نماینده انحصاری کمپانی های Axiomtek ،ICOP ، Eagle و AMT درایران می باشد.
در ادامه محصولات این شرکت به طور مختصر معرفی می گردند :
محصولات کمپانی AXIOMTEK
1- مادربوردهای صنعتی SBC, ATX, MINI ITX, CAPA, NANO, MANO, PC104, …
2- شاسی های صنعتی از 1 یونیت تا 5 یونیت, Rackmount & Tower
3- پنل کامپیوترهای صنعتی
4- بوردهای ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال
5- کامپیوترهای Workstation و...
محصولات کمپانی ICOP
1- مادربوردهای صنعتی در ابعاد مختلف PC104 ، PC104+ ، ISA ، Mity Mite و...
2- پنل کامپیوترهای صنعتی
3- ماژول های حافظه & SATA IDE ( فلش دیسک )
4- مبدل های PCMCIA ، IDE ، منبع تغذیه و ...
5- کامپیوترهای eBOX (تین کلاینت)
محصولات کمپانی AMT
محصولات این کمپانی عبارت است از صفحات تاچ اسکرین ( لمسی ) با ابعادی مختلف از ابعاد "3.3 تا "19 که با کیفیت های بالا جهت مصارف عمومی و صنعتی طراحی و ساخته شده اند. این محصولات عبارتند از :
1-صفحات لمسی خازنی مولتی تاچ
2- صفحات لمسی ضد بازتابش
3- بردهای کنترلر USB
4- بردهای کنترلر R5232
محصولات کمپانی Eagel
محصولات این کمپانی عبارتند از انواع ماژولهای انتقال اطلاعات از قبیل :
1- بوردهای ورودی و خروجی آنالوگ و دیجیتال PCI ، ISA ، PC104+ ،PC104 ، USB ، Wireless، Ethernet ، RS485 و ...
2- ماژولهای انتقال اطلاعات USB
3- ماژولهای انتقال اطلاعات PCI
4- ماژولهای انتقال اطلاعات وایرلس
5- ماژولهای انتقال اطلاعات تحت شبکه
6- ماژولهای انتقال اطلاعات PC104
7- ماژولهای انتقال اطلاعات سریال و ...
لازم به ذکر است این شرکت توانایی تامین تجهیزات کامپیوترهای صنعتی بردهای دیگر نظیر Advantech, ICPDAS, IEI, MOXA, Adlink, AAEON و ... را نیز دارد.

جهت ارتباط با بخش فروش شرکت به سایت www.abzar.com مراجعه یا با شماره های 02188688009,02188691490,02188691491 تماس حاصل فرمایید.
www.abzar.com
www.icop.co.ir
www.easynet.ir

خرید بک لینک دائمی و معتبر انبوه

لینک سازی فرایند دستیابی به لینک های ارتباطی از وب سایت های دیگر به خود شما است. موتورهای جستجو غالباً از لینک های پیوندی برای یافتن محتوا برای کاربران استفاده می کنند که هم مرتبط و هم با آنچه در جستجوی آن هستند ، ارتباط دارد. ساختن پیوندها به بهینه سازی سایت شما هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران کمک می کند. ایجاد لینک پیوند عملی سئو (بهینه سازی موتور جستجو) بوده و هست. می خواهید رتبه وب سایت نمایندگی های اتومبیل و برند کلی خود را بهبود بخشید ، ایجاد لینک ها راهی عالی برای انجام این کار است.

چرا نمایندگی من به پیوندها نیاز دارد؟

دو پیوند مشخص برای پیوند دادن ساختمان برای سئو وجود دارد.

خزیدن - صفحات درهم تنیده کمک می کند تا عنکبوت موتورهای جستجو صفحات را پیدا و خزنده کنند.

اطمینان - Google تعداد بازدیدهای با کیفیت به وب سایت شما را در نظر می گیرد. اغلب به عنوان "رأی اعتماد" خوانده می شود ، پیوندهای پشتیبان تأیید شده که صفحه شما دارای مطالب مرتبط است که ارزش اشتراک گذاری دارد پیوندهای پشتیبان سایتهایی که مربوط به نمایندگی شما هستند ، اهمیت و سودمندی صفحه شما را تعیین می کنند. این لینک ها نشان می دهد که محتوای شما اصیل و قابل اعتماد است ، فقط با هدف تبلیغ وب سایت شما ایجاد نشده است.

نحوه استفاده از ساختمان پیوند قبلاً استفاده می شد

با توجه به چشم انداز همیشه در حال جستجو برای موتورهای جستجو ، پیوندهای ساختمان امروز نباید عملی باشد مانند پنج یا حتی دو سال پیش. 

ساختمان پیوند شامل افرادی بود که باید از طریق تلفن یا ایمیل به سایر مشاغل محلی دسترسی پیدا کنند ، از آنها بخواهند پیوند برقرار کنند و غالباً چیزی را در عوض ارائه می دهند. این روند می تواند بسیار زمان بر باشد.

یک روش ساخت پیوندی که باید از آن جلوگیری کنید: شبکه های وبلاگ خصوصی. PBN ها گروه هایی از وب سایت هستند که برای پیوند به وب سایت شما ساخته شده اند. موتورهای جستجو می دانند که این پیوندها به دست آمده و یا مرتبط نیستند ، بنابراین ممکن است سایت شما مجازات شود.

پیوند ساختمان در سال 2020

پیوندهای با کیفیت باید بدست آورند ، و بهتر نیست آنها را با داشتن محتوای با کیفیت و استراتژی برای به دست آوردن آنها دریافت کنید.

روابط عمومی را تمرین کنید

روابط عمومی خوب به نمایندگی شما در تمام کانال های بازاریابی کمک می کند . این شامل SEO است. در مورد آن فکر کنید؛ تیم روابط عمومی شما غالباً رویدادهایی را برگزار می کند ، با رسانه های محلی صحبت می کند و رسانه های اجتماعی شما را اداره می کند. آنها ارتباط مستقیمی با سازمانهای دیگری دارند که ممکن است دارای وب سایت با کیفیت باشند. در حین بحث و گفتگو ، اگر آنها می توانند پیوندی را پیشنهاد دهند ، خیلی پیش می رود!

محتوا قابل انتشار ایجاد کنید

هر محتوایی که ایجاد می کنید باید حداقل برای یک گروه طاقچه مفید باشد. اگر چیزی را بسازید که هیچ کس به دنبال آن نیست و درخواست نمی کند ، وقت خود را تلف می کنید.

اگر تحقیق خود را انجام دادید ، یک استراتژی داشته باشید ، چیزی مفید ایجاد کنید و آن را به اشتراک بگذارید ، نباید در کسب لینک مشکلی داشته باشید. این امر در مورد همه رسانه های ورودی از وبلاگ شما تا کانال YouTube و همه چیز در بین آنها صدق می کند .

به یک مقام تبدیل شوید

بازاریابی اینفلوئنسر دنیای بازاریابی دیجیتال را با طوفان و گاهی به دلایلی خوب به خود اختصاص داده است. گرفتن نقل قول یا همکاری با یک تأثیرگذار محلی یک راه جدید با ارزش برای نمایندگی های شما برای کشف است.

ترجمه توسط: خرید بک لینک