تاریخچه شرکت سونی

سونی شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی است، که در زمینه تولید لوازم الکترونیکی، صنعت بازی‌های ویدئویی و تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم، همچنین ارائه خدمات مالی فعالیت می‌کند.

تاسیس شرکت سونی

شرکت سونی در سال ۱۹۴۶ توسط ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا تأسیس شد. این شرکت امروزه در کنار رقبایی چون سامسونگ، پاناسونیک، توشیبا، هیتاچی و ال‌جی، به‌عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان وسایل الکترونیکی در جهان شناخته می‌شود. شرکت سونی بزرگترین تولید کننده سنسور های دوربین و همچنین تلویزیون های رده بالا در جهان به شمار میرود. همچنین در صنعت سرگرمی، سونی گرداننده بزرگترین تجارت موسیقی در جهان است. این شرکت همچنین به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه سرگرمی های کامپیوتری و یکی از رهبران صنعت فیلمسازی و تلویزیون در جهان شناخته میشود.

دفتر مرکزی سونی

شهر میناتو، توکیو قرار دارد.شرکت سونی دارای تعداد زیادی شرکت تابعه، زیرمجموعه و فرعی است، که شناخته شده‌ترین آن‌ها عبارتند از: سونی اینتراکتیو انترتینمنت، سونی پیکچرز، سونی میوزیک، انتشارات موسیقی سونی/ای‌تی‌وی، سونی فایننشیال هولدینگز و ارتباطات همراه سونی.

تاریخچه شرکت سونی

توکیو تسوشین کوگیو

در تاریخ ۷ مه ۱۹۴۶، ماسارو ایبوکا و آکیو موریتا دو مهندس ژاپنی، شرکتی با نام «توکیو تسوشین کوگیو» تأسیس کردند. موریتاتا آن زمان جوان ۲۳ ساله‌ای بود، که دانش‌آموخته کارشناسی فیزیک از دانشگاه اوساکا بود و یک دوره آموزش افسری را نیز به اتمام رسانده بود.

او در مهم‌ترین پروژه تحقیقاتی ارتش ژاپن به کار اشتغال داشت. این واحد، بمب‌های هدایت شونده و تجهیزات دید در شب ابداع می‌کرد. برای موریتا بسیار جذاب و وسوسه‌برانگیز بود که در تیم اجرای پروژه حضور داشته باشد. ایبوکا نیز به عنوان مهندس فنی نیروی دریایی، عضو کلیدی همین گروه بود. مهم‌ترین موفقیت او تا آن زمان اختراع اولین دستگاه ویژه جستجوی زیردریایی به حساب می‌آمد، که در نیروی هوایی امپراتوری ژاپن به خدمت گرفته شد و کارایی بالایی از خود نشان داده بود.

ایبوکا و موریتا برای اولین بار در پاییز ۱۹۴۴ به عنوان اعضای گروه فوق سری «کمیته تحقیقات جنگ» با یکدیگر ملاقات کرده بودند. همین گفتگوها مبنای تداوم همکاری بنیان‌گذاران شرکت سونی شد؛ لذا آن‌ها هیچ فرصتی را از دست ندادند و بلافاصله دست به کار شدند و از طریق حامیان با نفوذ خود، سرمایه لازم برای تأسیس شرکت را به دست آوردند و کمپانی سونی اوایل سال ۱۹۴۶ تأسیس شد.

این دو کارشناس به دنبال محصولات جدید و کارا بودند و می‌خواستند کالاهای مصرفی کاملاً نوینی روانه بازار کنند. برای این کار تکنولوژی مورد نیازشان را خود ابداع کردند. این ایده بعدها یکی از اصولی بود که آن‌ها و همین‌طور مدیران سال‌های بعد سونی، از آن پیروی می‌کردند، شرکتی که همواره خواسته همه ابداعات و کارها را خودش به تنهایی انجام دهد و در همه زمینه‌ها پیشگام باشد. چنین برداشتی می‌تواند توجیه‌گر بلندپروازی‌ای باشد، که سال‌ها بعد، سونی با آن، بازار لوازم الکترونیکی جهان را فتح کرد.

اولین محصول آن‌ها یک پلوپز برقی بود، که هیچ‌گاه به بازار عرضه نشد. ابداع یک بالش الکتریکی گرم‌کننده نیز، موفقیت اندکی به همراه آورد، ولی در سال ۱۹۵۰، تولید اولین نوار ضبط صوت و دستگاه پخش آن در بازار ژاپن یک نقطه عطف پدید آورد. این محصول تایپ-جی نامیده شد.

ایبوکا و موریتا در آن زمان بیش از یک‌صد کارمند داشتند، اما هنوز هم شرکت آن‌ها کوچک و کم‌اهمیت بود. این وضعیت در یکی از روزهای سال ۱۹۵۳ تغییر کرد. در آن روز آکیو موریتا، به نیویورک سفر کرده بود، تا گواهی اعطای مجوز ساخت ترانزیستور را از شرکت «آزمایشگاه‌های بل» برای استفاده در شرکتشان دریافت کند. به این ترتیب، یک افسر ژاپنی توانست تنها هشت سال پس از جنگ جهانی دوم با پرداخت ۲۵ هزار دلار، یکی از مهم‌ترین اختراعات جهان را از آن خود کند. مجله نیوزویک در مورد موریتا نوشت:

او مردی بود که به تنهایی تصور جهانیان از تجار ژاپنی را تغییر داد.

ساختمان سونی سنتر در برلین، آلمان

چهار سال بعد، در ۱۹۵۷ که ایبوکا و موریتا شروع به فروش اولین رادیوهای ترانزیستوری جیبی در دنیا کردند، به دنبال نامی جدید و مناسب برای شرکتشان می‌گشتند؛ لذا یکی از کلمات رایج در آن زمان یعنی (به انگلیسی: Sonny) به معنای پسر بچه را با عبارت (به لاتین: Sonus) که از ریشه (به انگلیسی: Sound) بود، ترکیب کردند و از آن کلمه سونی (به انگلیسی: Sony) را پدید آوردند، که در هر زبانی به راحتی قابل تلفظ کردن و خوانده شدن است. این ترکیب گویای گروهی از جوانان است، که انرژی و علاقه بسیاری برای ارائه تولیدات و ایده‌های جدید دارند.

با نام‌گذاری جدید، شرکت به تجارت با ایالات متحده آمریکا متمایل شد. ایبوکا و موریتا دریافتند، که در دراز مدت مهم‌ترین بازار آن‌ها به ویژه در بخش ابداعات جدید، ایالات متحده خواهد بود. آن‌ها به این نتیجه رسیدند که هر کس بتواند در آنجا نفوذ کند، می‌تواند در تمام دنیا فعالیت‌های خود را گسترش دهد. اواخر دهه ۱۹۵۰ بسیاری از شرکت‌های دیگر ژاپنی مثل تویوتا نیز به همین نتیجه رسیدند، ولی می‌توان سونی را تنها شرکت ژاپنی دانست، که حاضر شد تمام سیاست‌های خویش را مبتنی بر مقتضیات تجارت در ایالات متحده، شکل دهد.

در سال‌های بعد، اولین تلویزیون تمام ترانزیستوری دنیا، اولین دستگاه ضبط ویدئویی ترانزیستوری و بسیاری ابداعات بزرگ شکل گرفتند که مشهورترین آن‌ها واکمن و دستگاه‌های استریوی قابل حمل بودند، البته شکست‌هایی هم وجود داشت. از آنجایی که ایبوکا و موریتا مغرورتر از آن بودند که سیستم ابداعی ویدئویی خویش، موسوم به بتاماکس را در اختیار دیگران قرار دهند، سیستم وی‌اچ‌اس، که توسط رقیب اصلی یعنی شرکت جی وی سی اختراع شده بود، در جهان به قدرت اول بدل شد، ولی در مورد تکنولوژی دیسک فشرده که توسط سونی و فیلیپس ابداع شده بود، اشتباه مذکور تکرار نشد و امروزه این نوع سی‌دی در سراسر جهان به یکی از لوازم عادی در منزل تبدیل شده‌است.

در سال‌های آخر قرن بیستم، سونی پس از خرید شرکت موسیقی سی‌بی‌اس با یک سرمایه‌گذاری فوق‌العاده کلان، یکی از شرکت‌های اصلی هالیوود؛ به نام کلمبیا پیکچرز را خرید و این زمانی بود که ژاپن موفقیت اقتصادی بلامنازع خویش را به رخ جهانیان کشید. سونی تجسم این موفقیت بود، موفقیتی که البته مدت زیادی به طول نینجامید زیرا ژاپن دچار بحران عظیمی شد و موریتا که دوران پیری را سپری می‌کرد، اذعان کرد: اگر سیستم اقتصادی ژاپن کمبودهای زیادی داشته باشد، قطعاً یکی از آن‌ها هماهنگی کم با غرب است.

پروفسور مایکل برایان شیفر از دانشگاه آریزونا بیان کرد: «سونی اولین نبود، اما رادیوی ترانزیستوری آن موفق‌ترین بود. تی آر-۶۳، سال ۱۹۵۷ راهش را به سوی بازار آمریکا باز کرد و آغازگر صنعتی نوین برای مصرف‌کنندگان ریز الکترونیک بود.» در اواسط سال ۱۹۵۰، نوجوانان آمریکایی شروع به خریدن رادیوی ترانزیستوری قابل حمل در ارقام بالا نمودند که این امر باعث گردید تا این صنعت نوپا از ۱۰۰٬۰۰۰ دستگاه در سال ۱۹۵۵ به ۵٬۰۰۰٬۰۰۰ دستگاه تا پایان سال ۱۹۶۸ برسد.

اگرچه، این رشد فوق‌العاده سونی در فروش رادیوهای ترانزیستوری باعث شد که آن را به محصول برتر برای مصرف‌کننده‌های الکترونیکی تبدیل کند، این رشد به این دلیل نبود که مصرف‌کننده‌هایی که محصول نسل اولیه یعنی رادیوی لامپی را خریداری کرده بودند، بلکه به سبب پدیدهٔ جدید آمریکایی‌ها در آن زمان به نام راک اند رول بود.

در سال ۲۰۰۱ شرکت سونی اریکسون توسط دو شرکت سونی ژاپن و شرکت ارتباطاتی سوئدی اریکسون برای تولید موبایل تأسیس شد. دلیل این ترکیب تخصص سونی در دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی و رهبری تکنولوژیکی اریکسون در بخش ارتباطات بود. در ۱۶ فوریه ۲۰۱۲ شرکت سونی اقدام به خریداری کلیه سهام شرکت اریکسون، در سونی اریکسون نمود، سپس نام آن به ارتباطات همراه سونی تغییر پیدا کرد. شرکت ارتباطات همراه سونی هم‌اکنون در حدود ۷٫۵۰۰ کارمند در سرتاسر جهان دارد.

در اوایل تأسیس شرکت سونی، دستیابی به موفقیت، اصولاً قابل تصور نبود. خبر بمباران هیروشیما برای آن‌ها غیرقابل درک و تصور بود و شکاف و فاصله تکنولوژیکی ژاپن با سایر کشورها فوق‌العاده زیاد به نظر می‌رسید، ولی با تحقیقات و فناوری که همواره بستر فعالیت‌های شرکت سونی بوده‌اند و همچنین احساس رقابت در کنار اعتقاد به لزوم یادگیری از غرب، آن‌ها مصمم شدند که در آینده باید حتماً به لحاظ فناوری پیشتاز باشند. اکنون مدت‌ها است که برند سونی براساس نظرسنجی‌ها یکی از مطمئن‌ترین برندها در بازار لوازم و محصولات الکترونیکی خانگی محسوب می‌شود. فروش بالای ۷۲ میلیارد دلار شرکت در سال ۲۰۱۳ نیز، گویای همین مطلب است.

منبع: ویکی پدیا

خواندن زبان آلمانی به صورت منظم چند بار در هفته، روشی موثر است؟

فیلم ها و سریال های تلویزیونی را به زبان آلمانی تماشا کنید. هنگام تماشای تلویزیون درس می خوانید؟ بله این امکان پذیر است در عصر دی وی دی و ارائه دهندگان فیلم بر روی تقاضا می توان از فیلم ها و سریال های تلویزیونی به عنوان یک روش یادگیری جایگزین استفاده کرد.

ابتدا باید بررسی کنید که مطالب در دسترس در کدام زبان ها است. شاید سری مورد علاقه شما به زبان آلمانی نیز موجود باشد تا بتوانید زیرنویس ها را به زبان مادری خود روشن کنید. این واژگان بدون تلاش زیاد وارد مغز شما می شود. جالبترین نکته در مورد آن این است که شما مهارت شنیدن و درک و همچنین تلفظ خود را آموزش می دهید.

 به رادیو آلمانی گوش دهید و از آهنگ ها بیاموزید. البته  شما به کتاب های درسی و واحدهای گرامر فشرده نیاز دارید، اما برای آموزش مهارت های گوش دادن ، لازم نیست که همیشه در میز کار خود باشید. برای درک بهتر مهم است که با صدا و تلفظ زبان آلمانی آشنا شوید و در آموزشگاه بیاموزید.

چه در حال پخت و پز باشید، در راه رفتن به دانشگاه یا سالن بدنسازی، رادیو را روشن کنید و گوش خود را به زبان آلمانی عادت دهید. اگر هیچ برنامه رادیویی آلمانی در برنامه شما موجود نیست، می توانید از رادیو اینترنتی استفاده کنید. در اینجا تقریبا به هر زبان کانال پیدا خواهید کرد. بسیاری از آنها حتی پخش زنده و رایگان هستند.

اگر تا به حال آهنگ آلمانی را شنیدید که دوست دارید و به معنای آن کنجکاو هستید ، سعی کنید درک کنید که این آهنگ چیست. کلمات یا عباراتی را که نمی دانید ترجمه کنید و سعی کنید متن را درک کنید. به طور کلی شما بیشتر و بیشتر کلمات و معانی را خواهید فهمید ، که به شما کمک می کند تا در مورد کشور و فرهنگ ما نیز بیشتر بدانید.

با افرادی که آلمانی صحبت می کنند تعامل کنید. آیا در خانواده خود کسی دارید یا در میان دوستانی که آلمانی را به عنوان زبان مادری صحبت می کند؟ بعضی از جلسات را ترتیب دهید یا یک دوست قلم را شروع کنید. اگر اینطور نیست، من توصیه می کنم از مزایای شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

شما مطمئناً برخی از گروه ها یا انجمن ها را که با آلمانی به عنوان یک زبان خارجی سرو کار دارند پیدا خواهید کرد و چه کسی می داند، شاید با این کار برخی از امکانات جدید برای بهبود مهارت های آلمانی خود پیدا کنید به این گروه ها بپیوندید و به عنوان یک کاربر اقدام کنید. سوال بپرسید یا سعی کنید توصیه های مفیدی را به دست آورید. هدف این گروه ها تبادل ایده ها یا رویکردهاست که به شما کمک می کند درک بهتری از چیزی داشته باشید.

از اشتباه نترسید که نه یک نبوغ زبانی از آسمان سقوط کرده است. هنگام یادگیری یک زبان ، به سختی می توان به تئوری ها توجه کرد. صحبت کردن برای یادگیری یک زبان مهم و اشتباهات انسانی است. به یاد داشته باشید وقتی بچه بودید و مجبورید یاد بگیرید که چگونه صحبت کنید.

من مطمئن هستم که شما برخی از حروف را مخلوط کرده اید و برخی از نام های جدید و خنده دار را برای اصطلاحات خاص اختراع کرده اید. مردم کشورهای دیگر از این واقعیت که شما به زبان آنها علاقه مندید خوشحال می شوید و به همین دلیل با خوشحالی اشتباهات را با تلفظ یا تلفظ می بخشید. آنچه مهم است این است که شما مایل به یادگیری از اشتباهات خود هستید.

پس از یک جلسه آلمانی به خود پاداش دهید. فصل جدید دیگری را تمام کردید؟ آفرین، پاداش خود را با یک تکه شکلات، یک فنجان چای یا یک چرت چشمی مناسب روی مبل بخورید. به عملکرد خود افتخار کنید ، حتی اگر در یک روز کمی بیشتر از دیگر روزها به دست بیاورید. یک جلسه مطالعه با چیزی مثبت در ناخودآگاه شما مرتبط است و بنابراین ، انگیزه کردن در آینده بسیار آسان تر خواهد بود.

یک سفر زبانی به وین داشته باشید و از افراد محلی بیاموزید. بهترین و مؤثرترین راه برای یادگیری یک زبان ، بازدید از کشوری است که به عنوان یک زبان بومی صحبت می شود. شما با زبان در تماس هستید و باید در طول روز با زمینه فرهنگی آن مقابله کنید.

وین به دلیل موقعیت اصلی آن در اروپا و واقعیتی که ما با زبان آلمانی بالا صحبت می کنیم نه تنها ارزش دیدن دارد بلکه به دلیل کیفیت بالای زندگی و فرهنگ متنوع و اوقات فراغت نیز ارائه می شود. در آکادمی ها نیز این امکان را دارید که از بین انواع دوره های آلمانی که سطح خاص شما را برآورده می کند ، انتخاب کنید و یک محل مناسب را پیدا کنید.

گزینه های اقامت همچنین شامل اقامت در کنار یک خانواده میزبان است که مشتاقانه منتظر استقبال دانشجویان از سراسر جهان و معرفی آنها با فرهنگ معمولی اتریش هستند. بهترین چیز در مورد یک زبان ، تبادل مداوم با افراد دیگر و در نتیجه آشنا شدن با فرهنگهای مختلف است. این یک فرصت عالی است که با خودتان آشنا شوید، از نقاط قوت و ضعف خود مطلع شوید و در یک محیط متفاوت همگام شوید. غالبا چنین تجربه ای می تواند مسیرهای جدیدی را باز کند که ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید.

اصول زبان برنامه نویسی رایانه

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد

بررسی تخصصی آیفون 11

بازار معرفی گوشی موبایل و ابزارهای مرتبط با دنیای تکنولوژی در عرصه کنونی بسیار داغ و پرطرفدار شده است در این بازار پر رقیب بزرگان این عرصه همچون شرکت اپل،سامسونگ،شیائومی،ایسوس و غیره بسیار نقش بسزایی ایفا می کنند و خریداران و مخاطبان این عرصه با پیگیری اخبار تکنولوژی می توانند بسته به نیاز خود کالای مد نظر را خرید کنند ما در این مقاله قصد داریم به جزییاتی از آیفون 11 بپردازیم که به تازگی توسط شرکت اپل معرفی و روانه بازار شده با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید

همانطور که گفتیم شرکت اپل یکی از محبوب ترین شرکت های فعال در حوزه تولید رایانه و ابزارهای مرتبط با رایانه و گوشی موبایل می باشد و طرفداران پروپا قرصی به خود اختصاص داده است این شرکت در پاییز هر سال یکی از پرچمدارهای جدید خود را در کنفرانس های تبلیغاتی معرفی می کند و روانه بازار می کند اخیرا هم آیفون 11 را معرفی کرده و روانه بازار کرده است این گوشی همانند نسل های گذشته تولیدات شرکت اپل طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است این گوشی برخلاف نسل های گذشته اپل که تلاش شده است زیبایی صد در صد در بدنه رعایت شود عمل کرده است و در پشت گوشی برخلاف این سنت دیرینه خود 3 دوربین قرار داده که از نظر کیفیت کمر خیلی از رغبارو خم کرده است

ما در این مقاله قصد داشتیم به بررسی تخصصی آیفون 11 بپردازیم ولی همانطور که میدانید بررسی کالاهای الکترونیک نیاز به تخصص و تجربه خاص دارند در دنیای اینترنت تعداد سایت هایی که در زمینه اخبار تکنولوژی و بررسی تخصصی موبایل و تبلت فعالیت دارند بسیار زیاد است که حتما اگر اهل پیگیری این دست از سایت ها هستید تعداد زیادی از آن ها را دیده اید و یا به شما معرفی شده است  ما در پایان این مقاله سایتی را به شما معرفی میکنیم که در خود مقالات جامعی نظیر اخبار تکنولوژی و مقالاتی هم نظیر این دست از محصولات را در خود جای داده است در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین وبسایت خبری تکنولوژی را به شما معرفی کنیم

پیشتازتک

همانطور که گفتیم در این مقاله سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد سایت خبری تکنولوژی پیشتازتک یکی از سایت های معتبر در زمینه بررسی موبایل و موضوعاتی از این دست است سایت پیشتازتک یکی از غنی ترین وبسایت ها در زمینه آموزش و محتوای آموزش در حوزه دنیای تکنوژی هم می باشد در این سایت شاهد دسته بندی های متنوع در حوزه تکنولوژی می باشید لازم بذکر است در پیشتاز تک ویدئوهایی در زمینه بررسی تخصصی ویجت های مختلف و تازه معرفی شده هم هستید و می توانید به صورت تصویری مقاومت ویجت و کارایی آن ها را بررسی کنید در پیشتاز تک تمام مقالات از منایع معتبری همچون سایت سامسونگ و سایت اپل تهیه و ترجمه می شود و برای شما در دسته های مختلف منتشر می شود در این سایت علاوه بر اخبار و محتوای آموزشی بازی های زیادی هم برای دانلود وجود دارد که شما میتوانید برای گوشی خود یکی از آن ها را انتخاب و دانلود کنید شما هم می توانید با پیگیری این وبسایت از محتوای آن بهره کامل را ببرید و آن را به دوستان خود معرفی کنید

دانلود فیلم سینمایی ایرانی

دو دهه قبل از وقایع ترانسفورماتورها ، Bumblebee (ابراز دیلن اوبراین) زمین های سقوط در سال 1987 سانفرانسیسکو. Autobot intrepid که از چارلی (Hailee Steinfeld) در نوجوانان محلی قرار گرفته است ، تمام تلاش خود را می کند تا با زمین 80s سازگار شود ، در حالی که از تعقیب کنندگان Decepticon خود فرار می کند.

همه آنچه شما باید در مورد این آخرین ترانسفورماتور بدانید در یک شمع چند ماشین قرار دارد. در نزدیکی فینال فیلم ، یک دنباله ناامیدکننده خودرو را به سمت اتصال چهار طرفه می بیند. این خودرو از جلو سپر یک کامیون رو به جلو متوقف می شود ، در حالی که اتومبیل های هر دو طرف - نمایش شدید در فواصل توقف تنظیم شده DMV - صدای جیغ زدن به حالت یکسان به موقع متوقف می شوند و هم رنگ های نقدی و هم حق بیمه دست نخورده باقی می مانند. این مورد توجه ، مهار و واقعاً سرگرم کننده است ("من این را در میامی معاون دیدم!" پدر را از پشت فرمان سوت می زند). اما توت بیهم مطمئناً اینگونه نیست.

مایکل بی پس از ریاست بیش از پنج ارگ تخریب ، قدم برمی دارد تا نقش مهمی را برای این prequel دلهره آور ترقی کند ، صندلی مدیر را برای تراویس نایت کوبو و دو رشته تعطیل کند. در مورد تخریب ناخواسته ، نایت کاملاً آگاه است که تعداد بیشتری هم بیشتر است ، و در حالی که بی ها شهرهای متروکه را تخریب می کند ، خشونت ها را با دقت جلب می کند تا هر ضربه ای را به حساب آورد.

همانطور که سرانجام هر شش سال از بازیگری کشف می کند: سر و صدا کردن اسباب بازی ها بدون سر و صدا ، هرگز سرگرم کننده نیست بلکه آنها را به شخصیت ترغیب می کند ، و در فیلمنامه بازیگوش کریستینا هودسون ما یک شخصیت ربات را ارائه می کنیم که با زندگی درونی زندگی می کند. تجربه نایت در لاایکا در اینجا به چشم می خورد ، سالها پر تحرک وام آور و چشمگیر بیان در حالی که زنبور عسل در دنیای اطرافش می کند چشم به بیان می زند. شگفتی وسیع و ساده لوحانه کودکانه از دستگاهی جدا شده از حافظه و صدا (که دلایل بالاخره در اینجا به تصویر کشیده می شود) تابش می کنند. این حساسیت کاملاً متعادل توسط چارلی استینفلد ، که هنوز از مرگ پدرش خام است. بامبل وقتی وارد زندگیش می شود که بیشتر به او احتیاج داشته باشد و رابطه قابل باور و لمس کننده باشد - یک جفت شدن کودک و موجود در دهه 80 که عمداً الیوت و ET را مجذوب خود می کند این همکاری ، قلب ضرب و شتم فیلم است و هرچه پیوند این جفت ارز عمیق تر شود ، ما را جلب می کند. - او او را مانند یک توله سگ غول پیکر و پنج تنی به او آموزش می دهد و با از دست دادن او خمیازه چپ خمیازه را پر می کند

Dropkick (
جاستین Theroux) و Shatter (آنجلا باست) با نقش آفرینی سه گانه ، نقش های خود را به عنوان آنتاگونیست های عطسه پذیرانه می پذیرند ، و افراد غیرنظامی را با سادیسم ناخوشایند اعزام می کنند ("من راه آنها را دوست دارم"). اما جان سینا است ، به عنوان راه رفتن در کنار گوشت گاو Agent Burns ، که اثبات کننده لذت بخش ترین و پرتحرک ترین قسمت های ماچو است ، زیرا همه شرورهای دهه 80 باید ، در حالی که ابروهای آگاه را در اتحاد ناخوشایند خود با شکارچیان زنبور عسل می زنند: "آنها به معنای واقعی کلمه خود را صدا می کنند "فریبکارها" ، "او پایان می یابد. "این هیچ پرچم قرمز را خاموش نمی کند؟" دانلود فیلم سینمایی ایرانی